Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17300
Назва: Роль цифрового маркетингу в діяльності підприємств
Автори: Шквиря, Н. О.
Лещук, Д. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Шквиря Н. О., Лещук Д. В. Роль цифрового маркетингу в діяльності підприємств. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 334-335.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17300
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-4_konf_22-335-336.pdf179.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.