Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17300
Title: Роль цифрового маркетингу в діяльності підприємств
Authors: Шквиря, Н. О.
Лещук, Д. В.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Шквиря Н. О., Лещук Д. В. Роль цифрового маркетингу в діяльності підприємств. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 334-335.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17300
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-335-336.pdf179.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.