Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16358
Назва: Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства
Автори: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: маркетинг;торгове підприємство;marketing;trading company;маркетинг;торговое предприятие
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 258-264.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання щодо вибору раціональної політики розвитку торговельних мереж. Визначено основні складові елементи комплексу маркетингу сучасного торгового підприємства та запропоновано додаткові, що дозволить більш продуктивно функціонувати будь-якій мережі на ринку торговельних послуг.
The problem of question is considered in relation to the choice of rational politics of development of trade networks. The basic component elements of complex of marketing of modern point-of-sale enterprise are certain and offered additional, that will allow more productively to function to any network at the market of pointof-sale services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16358
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2012_2_38.pdf394.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.