Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14575
Название: Сутність і тенденції розвитку екологічного маркетингу
Авторы: Колєдіна, К. О.
Рейзлер, Є. Д.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Колєдіна К. О., Рейзлер Є. Д. Сутність і тенденції розвитку екологічного маркетингу. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 132-134 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14575
Располагается в коллекциях:Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
AKTUAL_NI_ PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-133-135.pdf272.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.