Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14451
Название: | Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів |
Авторы: | Морозова, Анастасія Тимурівна |
Научный руководитель: | Калінін, Євген Іванович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | автомобільний потяг;міцність;надійність;технологічний процес;відновлення;ресурс |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Морозова А. Т. Методика підвищення довговічності вузлів тертя ходової частини автотранспортних засобів на основі композиційних матеріалів: кваліфікаційна робота магістра: спец. 274 - Автомобільний транспорт; наук. кер. Є. І. Калінін; Харків, 2020. 81 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Кваліфікаційна робота складається з 90 сторінок друкованого тексту, 3 розділів, 34 рисунків, 10 таблиць, 58 літературних джерел. Актуальність теми. Одним із способів вирішення недоліків роботи елементів ходової частини автомобіля є можливість заміни зношених втулок вузлів тертя та виготовлення їх під ремонтний розмір з поліефіркетону. Коректність і обґрунтованість методики розрахунків триботехнічних сполучень ходової частини роблять значний вплив на їх надійність і довговічність. Об’єкт дослідження – процеси функціонування рухливих сполучень ходової частини автопоїздів, а саме шкворневого вузла ходової частини. Предмет дослідження – триботехнічна система сполучень вузлів тертя ходової частини автопоїздів. Методи дослідження. В роботі використані як стандартні або широко відомі методики аналізу процесу тертя, так і сучасні методи дослідження. Оптимізацію системи тертя проводили на основі математичного планування експерименту. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що теоретично обґрунтована і експериментально доведена адекватність розробленої математичної моделі вузла тертя, що дозволяє оптимізувати роботу триботехнічної системи. Практична цінність отриманих результатів дипломної роботи полягає в тому, що розроблено перспективний технологічний процес відновлення шкворневих вузлів ходової частини та тягово-зчіпних пристроїв вантажних транспортних засобів. Шляхом механічної обробки на металорізальному обладнанні запропоновані вироби для заміни елемента спряження методом ремонтної деталі |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14451 |
Располагается в коллекциях: | 274 - "Автомобільний транспорт" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
274_Morozova_m.pdf Restricted Access | 15.37 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.