Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14437
Название: | Обгрунтування способу курсової стабілізації колісного трактора при виконанні сільськогосподарських операцій на похилій опорній поверхні |
Авторы: | Лупенко, Владислав Віталійович |
Научный руководитель: | Лебедєв, Анатолій Тихонович |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра трактори і автомобілі |
Ключевые слова: | тиск;курсова стійкість;курсова стабілізація;інтенсивність зношування;МТП;рушій;маршрутизація |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Лупенко В. В. Обгрунтування способу курсової стабілізації колісного трактора при виконанні сільськогосподарських операцій на похилій опорній поверхні: кваліфікаційна робота магістра: спец. 208 - Агроінженерія; наук. кер. А. Т. Лебедєв; Харків, 2021. 72с. |
Краткий осмотр (реферат): | Структура і обсяг кваліфікаційної роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, чотирьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Основна частина кваліфікаційної роботи займає 70 сторінок. Кваліфікаційна робота містить 26 рисунків, 4 таблиці, список використаних джерел, що включає 57 найменувань. Мета роботи. Метою кваліфікаційної роботи є обгрунтування режиму руху колісних машин при реалізації сільськогосподарських операцій на похилих опорних поверхнях. Об'єкт дослідження - процес курсової стабілізації колісного трактора при виконанні сільськогосподарських операцій на похилій опорній поверхні. Предмет дослідження - закономірності, що відображають зміну курсової стійкості трактора від величин кутів відведення шин коліс при русі по похилій опорній поверхні. Методи досліджень. Теоретичні дослідження проводяться на основі фундаментальних положень теорії руху мобільного енергетичного засобу, теоретичної механіки, електротехніки, теорії математичного аналізу, теорії експерименту, методів комп'ютерного моделювання. Результати роботи та їх новизна. В результаті теоретичних досліджень встановлено вплив кутів бокового відведення пневматичних коліс на курсову стабілізацію колісного трактора при виконанні с.г. операцій на схилах. Визначено закономірність зсуву, яка викликана кутами відведення шин при реалізації надлишкової поворотності трактора, що забезпечує компенсацію величини зміщення вниз МТА від ковзання на похилій опорної поверхні. В результаті проведення повного факторного експерименту отримано рівняння регресії, що дозволяє визначити повне поперечне зміщення колісного трактора з різною експлуатаційної масою і в різних агроландшафтних умовах. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14437 |
Располагается в коллекциях: | 208 - "Агроінженерія (ОНП)" (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
208_Lupenko_m.pdf Restricted Access | 12.89 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.