Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/14205
Назва: Особливості організації відділу маркетингу на аграрному підприємстві
Автори: Варзухіна, К. О.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Варзухіна К. О. Особливості організації відділу маркетингу на аграрному підприємстві. Матеріали XVІІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі", 25-26 березня 2021 р.; наук. кер. Мандич О. В. Харків: ХНТУСГ. 2021. С. 359.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14205
Розташовується у зібраннях:Матеріали XVII-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_molod_i_sg-2021-359.pdf186.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.