Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/13701
Назва: Порушення мовних норм у тексті сучасної реклами
Автори: Дятло, Є. В.
Дата публікації: 6-кві-2018
Видавництво: Харків : ХНАУ
Бібліографічний опис: Дятло Є. В. Порушення мовних норм у тексті сучасної реклами. Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання мов у вишах. 6 квітня 2018 р. Харків: ХНАУ. С. 55-56
Серія/номер: Актуальні проблеми мовознавства;Секція 1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/13701
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання мов у вишах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diatlo_Porushennia_movnykh_norm_u_teksti_suchasnoi_reklamy.pdf444.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.