Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12512
Название: | Обґрунтування режимів карбонітрації для зміцнення чавунних колінчастих валів при їх відновленні |
Авторы: | Гнатишин, Євген Русланович |
Научный руководитель: | Сайчук, О. В. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра технологічні системи ремонтного виробництва імені О. І. Сідашенка |
Ключевые слова: | високоміцний чавун;колінчастий вал;зміцнення;карбонітрація;ресурс;мікрогеометрія |
Дата публикации: | 2020 |
Издательство: | Харків: ХНТУСГ |
Библиографическое описание: | Гнатишин Є. Р. Обґрунтування режимів карбонітрації для зміцнення чавунних колінчастих валів при їх відновленні: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. О. В. Сайчук; Харків, 2020. 68 с. |
Краткий осмотр (реферат): | У сучасних умовах на засоби, які потрібні для придбання однієї нової машини, можна відремонтувати 3...5 несправних; протягом найближчих 3 років вони можуть виконувати обсяг робіт в 2...4 рази більший, ніж одна нова машина. Таким чином, у цей час особливо важливим завданням є підтримка наявної техніки в справному, стані, шляхом розробки й впровадження найбільш ефективних, і при цьому менш витратних методів відновлення базових деталей. Колінчастий вал (КВ) двигуна - одна з основних деталей, яка визначає разом з іншими деталями шатунно-поршневої групи ресурс двигуна в цілому. Технологічні процеси, розроблені для відновлення сталевих КВ, виявилися неприйнятними для чавунних КВ (ЧКВ) - через зміну умов експлуатації, і внаслідок властивих цьому матеріалу специфічних властивостей. У теперішні час литі вали з високоміцного чавуну (ВЧ) установлені на двигунах більшості модифікацій автомобілів ГАЗ, які становлять значну частину автомобільного парку, використовуваного в сільському господарстві. Також організоване масове виробництво литих валів для дизельних двигунів СМД [2]. Крім того, виробниками таких валів є Волзький автомобільний завод, а також провідні фірми Західної Європи й Америки - «Форд», «Дженерал моторз» США, «Рено» Франція, «Вольво» Швеція, «Мерседес» Німеччина й ін. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12512 |
Располагается в коллекциях: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Gnatyshin_133.pdf Restricted Access | 144.43 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии | |
Gnatyshin.pdf Restricted Access | 3.43 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.