Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/12512
Title: | Обґрунтування режимів карбонітрації для зміцнення чавунних колінчастих валів при їх відновленні |
Authors: | Гнатишин, Євген Русланович |
metadata.dc.contributor.advisor: | Сайчук, О. В. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра технологічні системи ремонтного виробництва імені О. І. Сідашенка |
Keywords: | високоміцний чавун;колінчастий вал;зміцнення;карбонітрація;ресурс;мікрогеометрія |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Харків: ХНТУСГ |
Citation: | Гнатишин Є. Р. Обґрунтування режимів карбонітрації для зміцнення чавунних колінчастих валів при їх відновленні: кваліфікаційна робота магістра: спец. 133 - Галузеве машинобудування; наук. кер. О. В. Сайчук; Харків, 2020. 68 с. |
Abstract: | У сучасних умовах на засоби, які потрібні для придбання однієї нової машини, можна відремонтувати 3...5 несправних; протягом найближчих 3 років вони можуть виконувати обсяг робіт в 2...4 рази більший, ніж одна нова машина. Таким чином, у цей час особливо важливим завданням є підтримка наявної техніки в справному, стані, шляхом розробки й впровадження найбільш ефективних, і при цьому менш витратних методів відновлення базових деталей. Колінчастий вал (КВ) двигуна - одна з основних деталей, яка визначає разом з іншими деталями шатунно-поршневої групи ресурс двигуна в цілому. Технологічні процеси, розроблені для відновлення сталевих КВ, виявилися неприйнятними для чавунних КВ (ЧКВ) - через зміну умов експлуатації, і внаслідок властивих цьому матеріалу специфічних властивостей. У теперішні час литі вали з високоміцного чавуну (ВЧ) установлені на двигунах більшості модифікацій автомобілів ГАЗ, які становлять значну частину автомобільного парку, використовуваного в сільському господарстві. Також організоване масове виробництво литих валів для дизельних двигунів СМД [2]. Крім того, виробниками таких валів є Волзький автомобільний завод, а також провідні фірми Західної Європи й Америки - «Форд», «Дженерал моторз» США, «Рено» Франція, «Вольво» Швеція, «Мерседес» Німеччина й ін. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/12512 |
Appears in Collections: | 133 – “Галузеве машинобудування” (Магістри) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gnatyshin_133.pdf Restricted Access | 144.43 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
Gnatyshin.pdf Restricted Access | 3.43 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.