Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10803
Назва: Медіа і сучасна культура
Інші назви: Media and modern culture
Автори: Дениско, Л. М.
Мошинська, О. Ю.
Пилипенко, С. Г.
Ключові слова: культура;медіа;медіакультура;медіареальність;трансформація культури;медиа;медиакультура;медиареальность;трансформация культуры;culture;media;mediaculture;mediareality;transformation of culture
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Дениско Л. М., Мошинська О. Ю., Пилипенко С. Г. Медіа і сучасна культура. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2012. № 5. С. 98-103.
Серія/номер: Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 5
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається взаємозв’язок медіа і культури в умовах сучасності. Особлива увага приділяється їх амбівалентному характеру, актуалізується питання нових можливостей міжкультурного діалогу. Медіа аналізується як один із головних чинників трансформації культури в умовах інформаційного суспільства. В роботі підкреслюється, що інтенсивний розвиток медіа є джерелом тиражування, сублімації, проекції, популяризації культури. в роботі здійснена спроба розкрити появу медіареальності і медіакультури.
В статье рассматривается взаимосвязь медиа и культуры в условиях современности. Особое внимание уделяется их амбивалентному характеру, актуализируется вопрос о новых возможностях межкультурного диалога. Проводится анализ медиа как одного из главных факторов трансформации культуры в условиях информационного общества. В работе акцентируется, что интенсивное развитие медиа становится источником тиражирования, сублимации, проекции, популяризации культуры. Произведена попытка раскрыть появление медиареальности и медиакультуры.
The correlation between media and culture in modern conditions is examined in the article. Special attention is given to their ambivalent nature. The problem of new possibilities of intercultural dialog is actualized. The analysis of media as the main factor of cultural transformation in the conditions of modern society is done. In the article emphasizes that intensive development of media becomes the source of replication, sublimation, projection, popularization of culture. In the article it was sought to find out the uprising of mediareality and mediaculture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10803
ISSN: 978-966-2562-28-6
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2012_5_21.pdf318.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.