Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодольская, Е. А.-
dc.date.accessioned2022-10-27T12:28:37Z-
dc.date.available2022-10-27T12:28:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПодольская Е. А. Роль непрерывного образования в развитии человеческого потенциала. Філософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація. 2012. № 5. С. 90-94.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-2562-28-6-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10800-
dc.description.abstractВ статті виявляються особливості сучасної освітньої парадигми, розкривається сутність неперервної освіти та її роль у розвитку людського потенціалу, а також обґрунтовуються основні критерії її ефективності.uk_UA
dc.description.abstractВ статье выявляются особенности современной образовательной парадигмы, раскрывается сущность непрерывного образования и ее роль в развитии человеческого потенциала, а также обосновываются основные критерии ее эффективности.uk_UA
dc.description.abstractThe features of modern educational paradigm appear in the article, essence of continuous education and its role opens up in development of human potential, and also the basic criteria of its efficiency are grounded.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія спілкування: Філософія. Психологія. Соціальна комунікація;№ 5-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectпотенциалuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectparadigmuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.titleРоль непрерывного образования в развитии человеческого потенциалаuk_UA
dc.title.alternativeThe role of continuing education in the development of human potentialuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filosofia spilkuvannia filosofiia psykholohiia sotsialna komunikatsiia_2012_5_19.pdf282.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.