Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1062
Назва: Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Technological bases of the professional training and education in agrarian sphere applying distance learning
Автори: Нагаєв, Віктор Михайлович
Нагаєва, Галина Олександрівна
Ключові слова: професійна підготовка кадрів аграрної сфери;освітнє SMART-середовище;дистанційне навчання;навчально-творча діяльність;педагогічна мережева технологія;управління навчально-творчою діяльністю студентів;professional training of agrarian sphere students;educational SMART-environment;distance learning;distance educational complex;educational and creative activity;pedagogical network technology;management of educational and creative activity of students
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТОВ «Стильна типографія»
Бібліографічний опис: Нагаєв В. М., Нагаєва Г. О. Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 30-36.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3
Короткий огляд (реферат): Доведено, що основною організації дистанційного навчання має бути єдине інформаційне середовище закладу вищої освіти, в якому забезпечується автоматизація педагогічних процесів для мережевого контакту в інтерактивному режимі здобувачів і педагогів. Запропонована педагогічна модель організації дистанційного навчання в умовах мережевої технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Обґрунтовуються дидактичні комплекси, методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах освітнього SMART-середовища. Реалізація даної педагогічної моделі в системі дистанційного навчання дозволяє значно активізувати творчу діяльність студентів, поглибити рівень самостійності та індивідуалізації навчання, що у підсумку визначається високим рівнем сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1062
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf244.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.