Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1062
Назва: | Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання |
Інші назви: | Technological bases of the professional training and education in agrarian sphere applying distance learning |
Автори: | Нагаєв, Віктор Михайлович Нагаєва, Галина Олександрівна |
Ключові слова: | професійна підготовка кадрів аграрної сфери;освітнє SMART-середовище;дистанційне навчання;навчально-творча діяльність;педагогічна мережева технологія;управління навчально-творчою діяльністю студентів;professional training of agrarian sphere students;educational SMART-environment;distance learning;distance educational complex;educational and creative activity;pedagogical network technology;management of educational and creative activity of students |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ТОВ «Стильна типографія» |
Бібліографічний опис: | Нагаєв В. М., Нагаєва Г. О. Технологічні основи професійної підготовки кадрів аграрної сфери в умовах дистанційного навчання. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 3. С. 30-36. |
Серія/номер: | Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 3 |
Короткий огляд (реферат): | Доведено, що основною організації дистанційного навчання має бути єдине інформаційне середовище закладу вищої освіти, в якому забезпечується автоматизація педагогічних процесів для мережевого контакту в інтерактивному режимі здобувачів і педагогів. Запропонована педагогічна модель організації дистанційного навчання в умовах мережевої технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. Обґрунтовуються дидактичні комплекси, методи, форми та засоби реалізації педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах освітнього SMART-середовища. Реалізація даної педагогічної моделі в системі дистанційного навчання дозволяє значно активізувати творчу діяльність студентів, поглибити рівень самостійності та індивідуалізації навчання, що у підсумку визначається високим рівнем сформованості професійно-творчої компетентності майбутніх фахівців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1062 |
ISSN: | 2524-0455 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7.pdf | 244.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.