Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10610
Title: Основні напрями формування маркетингової товарної політики підприємств
Authors: Нестеренко, М. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Романюк, І. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Нестеренко М. В. Основні напрями формування маркетингової товарної політики підприємств. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р.; наук. кер. Романюк І. А. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 202.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10610
Appears in Collections:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg-2020-202.pdf249.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.