Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/10610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorРоманюк, І. А.-
dc.contributor.authorНестеренко, М. В.-
dc.date.accessioned2022-10-26T16:03:48Z-
dc.date.available2022-10-26T16:03:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНестеренко М. В. Основні напрями формування маркетингової товарної політики підприємств. Матеріали XVІ-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у XXI сторіччі" Україна, м. Харків, 25-26 травня 2020 р.; наук. кер. Романюк І. А. Харків: ХНТУСГ, 2020. С. 202.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/10610-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleОсновні напрями формування маркетингової товарної політики підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали XVI-го Міжнародного форуму молоді "Молодь і сільськогосподарська техніка у ХХІ сторіччі"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_molod_i_sg-2020-202.pdf249.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.