Browsing by Author Тарасов, І. Ю.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 24  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Open banking як новий рівень задоволення потреб споживачів на ринку фінансових послугТарасов, І. Ю.
2022Serm як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингуТарасов, І. Ю.; Жуковський, Є. Д.
2024Асортиментна політика як складова управління маркетингом у діяльності підприємстваТарасов, І. Ю.; С’єдін, І. В.
2016Брендінг банку як чинник його конкурентоспроможностіТарасов, І. Ю.
2023Використання AR/VR технологій як сучасний напрям маркетингуТарасов, І. Ю.; Ганузек, Л. М.
2017Використання особливостей підприємств ресторанного господарства в рекламі як засіб підвищення її комунікативної ефективностіТарасов, І. Ю.
2024Маркетингові перспективи підприємств борошномельної галузі регіонуТарасов, І. Ю.; Якубенко, С. Д.
2024Маркетингові перспективи підприємств деревообробної галузі у повоєнній відбудові Харківського регіонуТарасов, І. Ю.; Іващенко, В. О.
2016Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у ІнтернетіПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2016Особливості ціноутворення на освітні послуги у ВНЗЖегус, О. В.; Тарасов, І. Ю.
2022Перспективи розвитку моделі D2C на вітчизняному ринкуТарасов, І. Ю.; Лилик, І. В.
2020Поведінковий аспект на ринку інноваційних харчових продуктів (мафінів)Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2018Політика просування послуг вищої освіти на регіональному ринку.Олініченко, К. С.; Тарасов, І. Ю.
2024Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установТарасов, І. Ю.; Місько, Є. Г.; Литвиненко, В. С.
2019Розробка комплексу маркетингових заходів для просування туристичного інтернетпорталуСиницина, Г. А.; Тарасов, І. Ю.
2015Специфіка викладацької інновації як особливої форми педагогічної діяльностіПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2020Сучасний стан регіонального ринку діабетичного зефіруТарасов, І. Ю.
2021Трансформація профорієнтаційної діяльності ЗВО в умовах пандемії Covid-19Тарасов, І. Ю.
2021Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізаціїПрядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.
2020Формування маркетингового профілю споживачів дієтичного зефіруТарасов, І. Ю.; Голіна, В. Ю.