Skip navigation
logo sbtu repo
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Repository (electronic archive of open access) of the State Biotechnological University
Browsing by Author Тарасов, І. Ю.
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2022
Open banking як новий рівень задоволення потреб споживачів на ринку фінансових послуг
Тарасов, І. Ю.
2022
Serm як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу
Тарасов, І. Ю.
;
Жуковський, Є. Д.
2024
Асортиментна політика як складова управління маркетингом у діяльності підприємства
Тарасов, І. Ю.
;
С’єдін, І. В.
2016
Брендінг банку як чинник його конкурентоспроможності
Тарасов, І. Ю.
2023
Використання AR/VR технологій як сучасний напрям маркетингу
Тарасов, І. Ю.
;
Ганузек, Л. М.
2017
Використання особливостей підприємств ресторанного господарства в рекламі як засіб підвищення її комунікативної ефективності
Тарасов, І. Ю.
2024
Маркетингові перспективи підприємств борошномельної галузі регіону
Тарасов, І. Ю.
;
Якубенко, С. Д.
2024
Маркетингові перспективи підприємств деревообробної галузі у повоєнній відбудові Харківського регіону
Тарасов, І. Ю.
;
Іващенко, В. О.
2016
Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у Інтернеті
Прядко, О. М.
;
Тарасов, І. Ю.
2016
Особливості ціноутворення на освітні послуги у ВНЗ
Жегус, О. В.
;
Тарасов, І. Ю.
2022
Перспективи розвитку моделі D2C на вітчизняному ринку
Тарасов, І. Ю.
;
Лилик, І. В.
2020
Поведінковий аспект на ринку інноваційних харчових продуктів (мафінів)
Прядко, О. М.
;
Тарасов, І. Ю.
2018
Політика просування послуг вищої освіти на регіональному ринку.
Олініченко, К. С.
;
Тарасов, І. Ю.
2024
Програми лояльності як складова частина маркетингової діяльності банківських установ
Тарасов, І. Ю.
;
Місько, Є. Г.
;
Литвиненко, В. С.
2019
Розробка комплексу маркетингових заходів для просування туристичного інтернетпорталу
Синицина, Г. А.
;
Тарасов, І. Ю.
2015
Специфіка викладацької інновації як особливої форми педагогічної діяльності
Прядко, О. М.
;
Тарасов, І. Ю.
2020
Сучасний стан регіонального ринку діабетичного зефіру
Тарасов, І. Ю.
2021
Трансформація профорієнтаційної діяльності ЗВО в умовах пандемії Covid-19
Тарасов, І. Ю.
2021
Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізації
Прядко, О. М.
;
Тарасов, І. Ю.
2020
Формування маркетингового профілю споживачів дієтичного зефіру
Тарасов, І. Ю.
;
Голіна, В. Ю.