Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37353
Title: Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у Інтернеті
Authors: Прядко, О. М.
Тарасов, І. Ю.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у Інтернеті. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 181-182.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/37353
Appears in Collections:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rozvytok_kharchovykh_vyrobnytstv_2016_2_181-182.pdf100.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.