Просмотр собрания по группе - Авторы Прядко, О. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 58  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Брендинг закладу вищої освітиПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2020Вебінар як засіб організації самостійної роботи зі студентами спеціальності «Маркетинг»Прядко, О. М.
2025Використання блокчейн-технологій у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємствПрядко, О. М.; Головченко, Д. А.; Севастьянова, В. Ю.
2023Використання штучного інтелекту в умовах цифрового освітнього середовищаОлініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2022Ефективний контентмаркетинг на В2В ринкуПрядко, О. М.; Олініченко, К. С.
2021Засоби просування інноваційного продукту на українському ринкуОлініченко, К. С.; Прядко, О. М.
2023Застосування інструментів контент-маркетингу на ринку В2СПрядко, О. М.; Носкова, К. Є.; Ковальова, М. В.
2020Застосування інструментів трейд-маркетингу на FMCG-ринкуПрядко, О. М.; Гапон, М. В.
2017Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Кулініч, О. А.; Помінова, І. І.; Черевко, К. О.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Чвала, С. В.; Кривошеєва, А. О.; Мордак, С. О.; Сіроус, М. В.; Мелушова, А. С.
2019Звіт про науково-дослідну роботу «Стратегії просування на ринок послуг вищої освіти» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.
2020Звіт про науково-дослідну роботу «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (заключний)Савицька, Н. Л.; Жегуc, О. В.; Ушакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.; Афанасьєва, О. П.; Кулініч, О. А.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Олініченко, К. С.; Помінова, І. І.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Джгуташвілі, Н. М.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Формування та розвиток соціально орієнтованої роздрібної мережі» (заключний)Жегус, О. В.; Попова, Л. О.; Кушнір, Т. Б.; Мітяєва, Т. Л.; Синицина, Г. А.; Парцирна, Т. М.; Афанасьєва, О. П.; Кривошеєва, Н. М.; Олініченко, К. С.; Онопрієнко, І. В.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Красноусов, А. В.; Михайлова, М. В.; Раковська-Башмакова, О. С.
2024Ключові аспекти формування маркетингової стратегії в умовах цифрового ринкуПрядко, О. М.; Скрипак, М. В.; Харченко, В. І.
2016Компетентність як структурний елемент моделі якості підготовки фахівців із маркетингуПрядко, О. М.
2014-05-22Конкурентне середовище ринку морозива в УкраїніПрядко, О. М.; Шевчук, О. О.
2018Контент-маркетинг як інструмент просування маркетингових технологійПрядко, О. М.
2024Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїПрядко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Олініченко, К. С.
2014-05-22Маркетингова оцінка споживчих переваг щодо мийних косметико-гігієнічних засобів у Харківському регіоніПрядко, О. М.; Онопрієнко, І. В.
2020Маркетингове обґрунтування розробки та виведення нового продукту на ринокПрядко, О. М.
2014Маркетинговий потенціал та його економічна сутністьПрядко, О. М.