Browsing by Author Михайлова, М. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 29  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Event-маркетинг як інструмент формування іміджуМихайлова, М. В.; Яценко, О. М.
2019-05-15Аналіз споживчого сприйняття кулінарної продукції супермаркетуСавицька, Н. Л.; Михайлова, М. В.
2024Вплив технологій віртуальної та доповненої реальності на купівельну поведінку споживачаМихайлова, М. В.; Величко, К. Ю.; Луполовер, Ю. Б.
2024Вплив технологічних інновацій на стратегії маркетингу в глобальних корпораціяхМихайлова, М. В.; Яценко, Б. М.
2021-04-08Дослідження сучасних сервісів ресторанного бізнесуМихайлова, М. В.; Куценко, В. М.
2021Драйвери трансформації технологій управління маркетинговою діяльністюЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2017Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Кулініч, О. А.; Помінова, І. І.; Черевко, К. О.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Чвала, С. В.; Кривошеєва, А. О.; Мордак, С. О.; Сіроус, М. В.; Мелушова, А. С.
2019Звіт про науково-дослідну роботу «Стратегії просування на ринок послуг вищої освіти» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.
2020Звіт про науково-дослідну роботу «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (заключний)Савицька, Н. Л.; Жегуc, О. В.; Ушакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.; Афанасьєва, О. П.; Кулініч, О. А.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Олініченко, К. С.; Помінова, І. І.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Джгуташвілі, Н. М.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Формування та розвиток соціально орієнтованої роздрібної мережі» (заключний)Жегус, О. В.; Попова, Л. О.; Кушнір, Т. Б.; Мітяєва, Т. Л.; Синицина, Г. А.; Парцирна, Т. М.; Афанасьєва, О. П.; Кривошеєва, Н. М.; Олініченко, К. С.; Онопрієнко, І. В.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Красноусов, А. В.; Михайлова, М. В.; Раковська-Башмакова, О. С.
2023Звіт про науково-дослідну роботу № 2-22-23 БО «Стратегія адаптації суб`єктів підприємництва в умовах цифрової трансформації економіки в постпандемічний період» (остаточний). Том. 1-остаточнийГросул, В. А.; Круглова, О. А.; Кащена, Н. Б.; Савицька, Н. Л.; Ставерська, Т. О.; Колеснік, А. О.; Краснокутська, Н. С.; Баламут, Г. С.; Бугріменко, Р. М.; Бубенець, І. Г.; Волосов, О. М.; Жегус, О. В.; Зубков, С. О.; Михайлова, М. В.; Смірнова, П. В.; Филипенко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Нежид, Ю. С.; Бакаляр, Д. Г.; Гаврильченко, В. В.; Поліщук, Д. П.; Булим, В. Ю.; Горбенко, С. А.
2021Знання іноземної мови як вимога якісної підготовки фахівців маркетингуМихайлова, М. В.; Радченко, А. Е.
2018Карта емпатії як інструмент розвитку креативності фахівців із маркетингуАфанасьєва, О. П.; Михайлова, М. В.
2013Комплексний тренінг як складова підготовки студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг»Попова, Л. О.; Жегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2014Контроль маркетингової діяльності на підприємствіЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2018Маркетингове планування в промислових підприємствахНіценко, В. С.; Михайлова, М. В.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2011Місце і роль антикризового маркетингу на підприємствах ресторанного господарстваМихайлова, М. В.
2022Принципи антисипативного управління підприємствамиЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2015Принципи маркетингового планування на підприємствахМихайлова, М. В.