Browsing by Author Михайлова, М. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Event-маркетинг як інструмент формування іміджуМихайлова, М. В.; Яценко, О. М.
2019-05-15Аналіз споживчого сприйняття кулінарної продукції супермаркетуСавицька, Н. Л.; Михайлова, М. В.
2024Вплив технологій віртуальної та доповненої реальності на купівельну поведінку споживачаМихайлова, М. В.; Величко, К. Ю.; Луполовер, Ю. Б.
2024Вплив технологічних інновацій на стратегії маркетингу в глобальних корпораціяхМихайлова, М. В.; Яценко, Б. М.
2021-04-08Дослідження сучасних сервісів ресторанного бізнесуМихайлова, М. В.; Куценко, В. М.
2021Драйвери трансформації технологій управління маркетинговою діяльністюЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2023Звіт про науково-дослідну роботу № 2-22-23 БО «Стратегія адаптації суб`єктів підприємництва в умовах цифрової трансформації економіки в постпандемічний період» (остаточний). Том. 1-остаточнийГросул, В. А.; Круглова, О. А.; Кащена, Н. Б.; Савицька, Н. Л.; Ставерська, Т. О.; Колеснік, А. О.; Краснокутська, Н. С.; Баламут, Г. С.; Бугріменко, Р. М.; Бубенець, І. Г.; Волосов, О. М.; Жегус, О. В.; Зубков, С. О.; Михайлова, М. В.; Смірнова, П. В.; Филипенко, О. М.; Чміль, Г. Л.; Нежид, Ю. С.; Бакаляр, Д. Г.; Гаврильченко, В. В.; Поліщук, Д. П.; Булим, В. Ю.; Горбенко, С. А.
2021Знання іноземної мови як вимога якісної підготовки фахівців маркетингуМихайлова, М. В.; Радченко, А. Е.
2013Комплексний тренінг як складова підготовки студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг»Попова, Л. О.; Жегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2018Маркетингове планування в промислових підприємствахНіценко, В. С.; Михайлова, М. В.
2018Модель маркетингу-мікс закладу вищої освітиЖегус, О. В.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.
2011Місце і роль антикризового маркетингу на підприємствах ресторанного господарстваМихайлова, М. В.
2022Принципи антисипативного управління підприємствамиЖегус, О. В.; Михайлова, М. В.
2021Просування послуг за допомогою медіаконтенту мережі InstagramПрядко, О. М.; Михайлова, М. В.
2016Роль маркетингового планування в діяльності підприємстваМихайлова, М. В.
2011Світова валютна система та міжнародні розрахункиБлохіна, О. М.; Михайлова, М. В.
2020Співпраця з професійними об’єднаннями як вимога якісної підготовки фахівцівЛилик, І. В.; Михайлова, М. В.
2018Сутність показника продуктивності праці в підприємствах промисловостіЧукурна, О. П.; Михайлова, М. В.