Browsing by Author Афанасьєва, О. П.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 46  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Flipped Learning як ефективна технологія навчання маркетологівЖегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2021SMM стратегії закладів ресторанного бізнесу ХарковаАфанасьєва, О. П.; Посохова, С. В.
2015Активізація навчання студентів на семінарських заняттях із дисципліни «Маркетинг»Парцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2019Актуалізація освітніх продуктів як необхідна умова забезпечення їх відповідності сучасним вимогамСавицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2024Аспекти формування комплексу маркетингу підприємства для забезпечення стійкості на ринкуАфанасьєва, О. П.; Бубенець, І. Г.; Почуєва, А. А.
2011Використання swot-аналізу в процесі розробки маркетингової стратегії підприємстваАфанасьєва, О. П.; Білостоцький, А. І.
2014Використання образно-емоційних технологій під час викладання дисципліни «Маркетинг»Афанасьєва, О. П.; Парцирна, Т. М.
2014Використання інформаційних ресурсів під час викладання дисципліни «Маркетингові дослідження»Парцирна, Т. М.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.
2016Вплив демографічних чинників на формування попиту на ринку м’яса та м’ясопродуктівАфанасьєва, О. П.
2023Дослідження процесу сушіння напівфабрикатів м’ясних снеківАфанасьєва, О. П.; Упатова, О. І.
2017Звіт про науково-дослідну роботу «Маркетингова політика вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Ушакова, Н. Г.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Кулініч, О. А.; Помінова, І. І.; Черевко, К. О.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Чвала, С. В.; Кривошеєва, А. О.; Мордак, С. О.; Сіроус, М. В.; Мелушова, А. С.
2019Звіт про науково-дослідну роботу «Стратегії просування на ринок послуг вищої освіти» (остаточний)Савицька, Н. Л.; Жегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Красноусов, А. В.; Олініченко, К. С.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.
2020Звіт про науково-дослідну роботу «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (заключний)Савицька, Н. Л.; Жегуc, О. В.; Ушакова, Н. Г.; Андросова, Т. В.; Афанасьєва, О. П.; Кулініч, О. А.; Мелушова, І. Ю.; Михайлова, М. В.; Олініченко, К. С.; Помінова, І. І.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Чміль, Г. Л.; Зарецька, Л. М.; Сокол, Н. А.; Федоренко, Н. М.; Полевич, К. В.; Джгуташвілі, Н. М.
2013Звіт про науково-дослідну роботу «Формування та розвиток соціально орієнтованої роздрібної мережі» (заключний)Жегус, О. В.; Попова, Л. О.; Кушнір, Т. Б.; Мітяєва, Т. Л.; Синицина, Г. А.; Парцирна, Т. М.; Афанасьєва, О. П.; Кривошеєва, Н. М.; Олініченко, К. С.; Онопрієнко, І. В.; Прядко, О. М.; Тарасов, І. Ю.; Красноусов, А. В.; Михайлова, М. В.; Раковська-Башмакова, О. С.
2018Карта емпатії як інструмент розвитку креативності фахівців із маркетингуАфанасьєва, О. П.; Михайлова, М. В.
2020Квіз-маркетинг як тренд інтернет-просуванняАфанасьєва, О. П.; Соболев, В. Л.
2020Маркетинг харчових продуктів: тренди та викликиСавицька, Н. Л.; Жугус, О. В.; Афанасьєва, О. П.; Мороз, І. Є.
2014Маркетингове дослідження попиту на м'ясо та м’ясопродукти в Харківському регіоніАфанасьєва, О. П.; Парцирна, Т. М.
2011Маркетингове дослідження споживчого попиту на органічну продукціюАфанасьєва, О. П.; Білостоцький, А. І.
2021Маркетингове забезпечення реалізації концепції сталого розвиткуЖегус, О. В.; Афанасьєва, О. П.