Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛепейко, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2022-06-13T11:46:13Z-
dc.date.available2022-06-13T11:46:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛепейко Т. І. Використання маркетингових стратегій щодо залучення інвестицій диверсифікованими підприємствами України. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 1. С. 71-76.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/967-
dc.description.abstractВступ. Характеристики сучасного стану української економіки створюють умови, за яких існує невизначеність щодо отримання очікуваного кінцевого результату від вкладених коштів. Переконання інвесторів вкладися в капітал сучасних багатогалузевих підприємств вимагає здатності будувати та підтримувати репутаційні та маркетингові відносини. Мета роботи – дослідити й обґрунтувати ефективність використання маркетингових стратегій диверсифікованого підприємства щодо їх інвестиційної діяльності у сфері більш ефективного залучення фінансування на різних фондових ринках, у банківському секторі, щодо прямих інвестицій і реінвестування власних коштів. Результати На сьогоднішній день економічна діяльність здійснюється диверсифікованими підприємствами виключно на основі загальних тенденцій у виявленні позитивних темпів зростання фінансових показників підприємства. Завдяки реалізації маркетингових стратегій можна перейти на інший рівень ефективності залучення фінансування. Існує також проблема оперативних рішень на рівні самого диверсифікованого підприємства. Більш прагматичною причиною вивчення диверсифікації сучасних підприємств є те, що корпоративні менеджери вирішують проводити активну диверсифікацію для росту бізнесу та переорієнтації своєї фірми. Крім того, керівники підприємств стикаються з рішеннями щодо інвестицій власних і позикових коштів у декількох бізнесах, в яких вони ведуть діяльність. Емпіричні докази того, як такі рішення працювали в минулому, можуть бути корисними при стратегічному плануванні інвестиційної діяльності. Оцінка конкретних витрат і переваг також може бути корисною для інвесторів і регуляторних органів. Це дослідження показало, що ці стратегії наділені достатніми силами для пошуку нових можливостей серед інвесторів, спрямованих на довгострокові інвестиції. Висновки В ході дослідження ефективності діяльності диверсифікованих підприємств було проаналізовано маркетингові інструменти, які допомагають залучати інвесторів. Насамперед були проаналізовані стратегії довгострокових інвесторів. Встановлено взаємозв'язок між ефективністю маркетингу з точки зору діяльності із залучення споживачів товарів і послуг підприємства та зацікавленістю інвесторів в них. Встановлено, що серед інвестиційного середовища існує знижка на вартість бізнесу диверсифікованих підприємств. Початкові спроби пояснити знижку, орієнтовану на конфлікти між підрозділами, що призвели до надмірного інвестування в підрозділи з невисокими перспективами та недоінвестування в підрозділи з високим рівнем, обумовили некоректний погляд на проблему, а саме: необхідність тотального скорочення витрат на всі підрозділи, що також призвело до диспропорційного процесу розподілення коштів. Підприємства, які обрали диверсифікацію або були придбані диверсифікаторами по суті, відрізняються від односегментних підприємств. З точки зору балансу, дослідження галузевих прикладів та економетричний аналіз зростання підприємства доводять, що внутрішні ринки капіталу є ефективними в перерозподілі ресурсів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectінвестиційний маркетингuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectdiversificationuk_UA
dc.subjectinvestment marketinguk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectfinancial indicatorsuk_UA
dc.titleВикористання маркетингових стратегій щодо залучення інвестицій диверсифікаваними підприємствами Україниuk_UA
dc.title.alternativeUse of marketing strategies to attract investments by diversified enterprises of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf225.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.