Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеник, Юрій Ігорович-
dc.date.accessioned2022-06-13T11:35:00Z-
dc.date.available2022-06-13T11:35:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСеник Ю. І. Методи матеріальної мотивації працівників молокопереробних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2020. № 1. С. 59-64.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/963-
dc.description.abstractВступ. З огляду на загальну інформованість щодо розробки КРІ для працівників різних сфер зайнятості левова частка наукових розробок спрямована на аналіз і впровадження даної системи в автомобілебудуванні, металургії та у сфері обслуговування, і вкрай мало публікацій присвячених харчовій промисловості, а точніше – молокопереробній. Тим не менш, харчова промисловість представляє особливий інтерес, оскільки вона одночасно намагається впоратися з низкою факторів, які не притаманні іншим галузям, наприклад, короткий термін зберігання сировини і готової продукції, жорсткі гігієнічні правила, сезонність, а також високий рівень поставок і невизначеність попиту. Метою статті є висвітлення одного з елементів поступу у розв’язанні проблеми ефективного управління трудовим потенціалом підприємств молокопереробного спрямування на основі використання ключових показників ефективності (КРІ) для дільниці фасування готової продукції. Результати. У статті викладено загальну характеристику поняття мотивація працівника й ключові показники ефективності, які все частіше використовують у свої практиці підприємства для підвищення власної продуктивності при мінімальних затратах. На сьогоднішній день одним з ключових етапів виробництва молочних продуктів є процес їх фасування у тару для споживання. Незважаючи на автоматизацію цього процесу, центральне місце у забезпеченні продуктивної роботи фасувального станка займає людина. Також у процесі фасування беруть участь люди, які упаковують готову продукцію на піддони, швидкість роботи яких, найчастіше, і визначає загальну продуктивність станка. У зв’язку з цим розроблено алгоритм інтенсифікації роботи цієї ланки виробництва, як етапу, що лімітує випуск молочної продукції на підприємстві. Висновки. Таким чином, КРІ є ефективним інструментом керівника, який дозволяє побудувати виробництво так, що поставлені цілі будуть досягнуті при використанні оптимального рівня ресурсів. Керівник, використовуючи КРІ, визначає цілі для підрозділу й працівників на певний період, забезпечуючи ці підрозділи необхідними ресурсами, і на основі цього вимагає досягнення узгоджених цілей. За допомогою цього інструменту не лише забезпечується досягнення бізнес-цілей, але й контролюється раціональне використання ресурсів компанії, отримується необхідна статистична інформація, на основі якої можуть бути прийняті рішення щодо подальшого розвитку компанії, створюється інструмент управління ефективністю бізнесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТОВ «Стильна типографія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectключові показники ефективностіuk_UA
dc.subjectефективність процесівuk_UA
dc.subjectмолокопереробне підприємствоuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectkey efficiency indicatorsuk_UA
dc.subjectprocess efficiencyuk_UA
dc.subjectmilk processing enterpriseuk_UA
dc.titleМетоди матеріальної мотивації працівників молокопереробних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMethods of material motivation of employees of dairy enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf332.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.