Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9402
Назва: Cost management systems as a factor in increasing the price competitiveness of products of agricultural enterprises
Автори: Marenych, Tetyana
Rudenko, Serhii
Nakisko, Oleksandr
Ключові слова: production cost management;management;global markets;developing new markets;competitiveness;profitability
Дата публікації: 2020
Видавництво: Opole: The Academy of management and admimistration in Opole
Бібліографічний опис: Marenych T., Rudenko S., Nakisko O. Cost management systems as a factor in increasing the price competitiveness of products of agricultural enterprises. Vectors of competitive development of socio-economic systems. Monograph. Editors: Oleksandra Mandych, Tadeusz Posuka. Opole: The Academy of management and admimistration in Opole, 2020. P. 75-79.
Короткий огляд (реферат): Every company strives to achieve a competitive advantage and to dominate the competition. To ensure success in domestic and global markets, such an enterprise must have either a more attractive price or better product quality. The company is also interested in minimizing costs, which can result in lower prices to increase sales aimed at developing new markets or expanding available ones.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9402
ISBN: 978-83-66567-15-3
Розташовується у зібраннях:Vectors of competitive development of socio-economic systems

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marenych_Cost_management_systems_article.pdf338.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.