Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9390
Название: Marketing of educational services
Авторы: Babko, Natalia
Kuskova, Svitlana
Kharchevnikova, Liliya
Ключевые слова: business environment;dynamic development;marketing;educational services;management;educational institution
Дата публикации: 2020
Издательство: Opole: The Academy of management and admimistration in Opole
Библиографическое описание: Babko N., Kuskova S., Kharchevnikova L. Marketing of educational services. Vectors of competitive development of socio-economic systems. Monograph. Editors: Oleksandra Mandych, Tadeusz Posuka. Opole: The Academy of management and admimistration in Opole, 2020. P. 11-15.
Краткий осмотр (реферат): The modern business environment is characterized by dynamic development. n Ukraine, this integral aspect of today has its own specifics, which is associated with the transitional nature of the domestic economy. n such conditions, when making decisions about the strategy and tactics of market behavior, marketing policy in general, the market entity must rely on constantly updated data on the external environment, analyze them, look for new strategies and tactical approaches. This will allow you to make decisions appropriate to changes in the environment.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9390
ISBN: 978-83-66567-15-3
Располагается в коллекциях:Vectors of competitive development of socio-economic systems

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Babko_Marketing_of_educational_services_article.pdf198.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.