Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9126
Назва: Гіпертекст у просторі культури
Автори: Пилипенко, С.Г.
Дениско, Л.М.
Мошинська, О.Ю.
Ключові слова: інформаційне суспільство;гіпертекст;лінгвістична парадигма;теорія мови;складова мережевого простору;стратегії мислення
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харьков : Міськдрук
Бібліографічний опис: Пилипенко С. Г., Дениско Л. М., Мошинська О. Ю. Гіпертекст у просторі культури. Философия языка: в границах и вне границ : международная серия монографий. Харьков : Міськдрук, 2016. № 9. С. 64-79.
Короткий огляд (реферат): Формування сучасного інформаційного суспільства супроводжується новим ставленням людини до світу, розвитком нових форм раціональності, вдосконаленням і виникненням нових засобів та форм комунікації. Гіпертекст як новий феномен в ситуації інформаційного суспільства ще не отримав достатнього всебічного філософського осмислення. Зазначимо, що дослідження феномену гіпертексту в філософії визначається принциповою незавершеністю і поліваріантністю,що обумовлено певними факторами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/9126
Розташовується у зібраннях:Философия языка: в границах и вне границ: коллективная монография

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pilipenko_Hypertext_in_space_of_culture_article.pdf639.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.