Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Н. Л.-
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorДжгуташвілі, Н. М.-
dc.date.accessioned2022-06-10T11:49:45Z-
dc.date.available2022-06-10T11:49:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Чміль Г. Л., Джгуташвілі Н. М. Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі: монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С., 2021. 209 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8059-46-0-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/905-
dc.description.abstractУ монографії обґрунтовано теоретичні засади, розроблено науково-методичні та практичні рекомендації щодо клієнт-орієнтованого управління закладами готельно-ресторанного бізнесу. Опрацьовано теоретичні засади сервісного менеджменту як концепції управління в готельній індустрії; узагальнено сучасні підходи та запропоновано клієнт-орієнтовану модель сервісного продукту готелю; обґрунтовано концептуальні засади управління клієнт-орієнтованістю готелю. Здійснено аналіз глобальних викликів та виявлено передумови формування клієнторієнтованістю сервісу; запропоновано науково-методичний інструментарій оцінювання рівня клієнт-орієнтованості готелю. Визначено особливості управління клієнтським досвідом та здійснено апробацію системи забезпечення клієнторієнтованості сервісу готелю. Монографію рекомендовано для наукових працівників, фахівців-практиків, викладачів та здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування».uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавець Іванченко І. С.uk_UA
dc.subjectклієнт-орієнтоване управління-
dc.subjectсервісний менеджмент-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнес-
dc.titleКлієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Монографії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.