Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/8918
Назва: Медіа як засіб культурної ідентифікації людини
Автори: Мазоренко, М.О.
Ключові слова: глобальні процеси;культурна ідентифікація;культурологія;індивід;самооцінка особи;система культурних цінностей
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків : ХНТУСГ ім. Петра Василенка
Бібліографічний опис: Мазоренко М. О. Медіа як засіб культурної ідентифікації людини. Кульутра ХХІ століття: єдність крізь різноманіття: колективна монографія; за наук. ред. В. О. Ільганаєвої. Харків : ХНТУСГ ім. Петра Василенка, 2017. С. 25-45.
Короткий огляд (реферат): У контексті глобальних процесів, що нині відбуваються у світі, проблема ідентичності набуває особливо актуального значення. Індивід не в змозі самостійно осягнути призначення і зміст навколишнього буття, йому необхідна, згідно з Е. Фроммом, система орієнтації у вигляді ототожнення себе з певним визнаним зразком. Таку орієнтацію йому дає культура, тому категорія ідентичності виступає однією з основних категорій культурології, одним з найбільш вживаних понять у сучасних культурологічних дослідженнях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8918
ISBN: 987-617-619-208-4
Розташовується у зібраннях:Культура ХХІ століття: єдність крізь різноманіття

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazorenko_Media_yak_zasib_cult_identification_article.pdf716.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.