Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8769
Title: Олександр Андрійович Колесов - фундатор сільськогосподарської науки і освіти на Слобожанщині
Other Titles: Александр Андреевич Колесов - фундатор сельскохозяйственной науки и образования на Слобожанщине
Alexander Andrevich Kolesov - founder of agricultural science and education in Slobozhanschina
Authors: Приходько, Тамара Миколаївна
Кузьмінська, Наталія Миколаївна
Фролов, Сергій Володимирович
Keywords: історія сільськогосподарської освіти;землеробне училище;моральне виховання;діяльність О.А. Колесова;история сельскохозяйственного образования;земледельческое училище;нравственное воспитание;деятельность О. А. Колесова;history of agricultural education;agricultural school;moral education;activities of O.A. Kolesov
Issue Date: 2021
Publisher: Харків
Citation: Приходько Т. М., Кузьмінська Н. М., Фролов С. В. Олександр Андрійович Колесов - фундатор сільськогосподарської науки і освіти на Слобожанщині. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2021», 2 грудня 2021 р. Харків: ДБТУ, 2021. С. 217-226.
Abstract: О.А. Колесов – директор Харківського землеробного училища з 1882 по 1901 роки, вчений, педагог. В статті діяльність О.А. Колесова розглядається в кількох аспектах: як педагога та вихователя; як громадського діяча; як адміністратора; як людини, що займається благодійністю; як видатного вченого, провідні ідеї якого є актуальними для сьогодення. На посаді директора училища Олександр Андрійович проявив себе справжнім господарем, який дбав про суспільні інтереси, училище, учнів, співробітниках. Під його керівництвом був побудований новий учбовий корпус, навчальна показова ферма, будинки для персоналу. О.А. Колесова були притаманні кращі риси вітчизняної інтелігенції: почуття морального обов’язку, співчуття, гуманізм, віра в прсвіту. Вихідною засадою освіти Колесов вважав моральне виховання. Засобами такого виховання є вивчення гуманітарних дисциплін. До завдань виховання відносив також становлення у учнів здатності до самостійної праці і турботу про їх здоров’я.
О.А. Колесов – директор Харьковского земледельческого училища с 1882 по 1901 год, ученый, педагог. В статье деятельность О.А. Колесова рассматривается в нескольких аспектах: как педагога и воспитателя; как общественного деятеля; как администратора; как человека, занимающегося благотворительностью; как выдающегося ученого, ведущие идеи которого актуальны для современности. На должности директора училища Александр Андреевич проявил себя настоящим хозяином, который заботился об общественных интересах, училище, учащихся, сотрудниках. Под его руководством был построен новый учебный корпус, обучающая показательная ферма, дома для персонала. О.А. Колесову были присущи лучшие черты отечественной интеллигенции: чувство нравственного долга, сочувствие, гуманизм, вера в просвещение. Основой образования Колесов считал нравственное воспитание. Одним из средств такого воспитания является изучение гуманитарных дисциплин. К задачам воспитания он относил также становление у учащихся способности к самостоятельному труду и заботу об их здоровье.
O.A. Kolesov – director of the Kharkov Agricultural School from 1882 to 1901, scientist, teacher. In the article, the activities of O.A. Kolesova is considered in several aspects: as a teacher and educator; as a public figure; as an administrator; as a person involved in charity work; as an outstanding scientist, whose leading ideas are relevant to our time. In the position of the director of the school, Alexander Andreevich showed himself to be a real owner, who took care of the public interests, the school, students, employees. Under his leadership, a new educational building, a training demonstration farm, and staff houses were built. O.A. Kolesov was characterized by the best features of the Russian intelligentsia: a sense of moral duty, sympathy, humanism, faith in enlightenment. Kolesov considered moral education to be the basis of education. One of the means of such education is the study of humanitarian disciplines. To the tasks of upbringing, he also attributed the formation of students' ability to work independently and take care of their health.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8769
Appears in Collections:STUDIA SLOBOZHANICA

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slobozhanskij gumanitarij 2021-217-226.pdf435.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.