Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/8755
Назва: Підвищення ефективності проходження державної служби в органах державної влади
Інші назви: Improving the efficiency of civil service in public authorities
Автори: Дорошенко, Наталія Андріївна
Науковий керівник : Орел, В. М.
Місце роботи: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, Кафедра організації виробництва, бізнесу, менеджменту
Ключові слова: державна служба;сервісна держава;організаційна культура;реформування державної служби;civil service;service state;organizational culture;civil service reform
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Дорошенко Н. А. Підвищення ефективності проходження державної служби в органах державної влади: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 281 Публічне управління та адміністрування; наук. кер. В. М. Орел; Харків, 2021. 67 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні надбання питань визначення сутності поняття «державна служба» та еволюцію підходів до його трактування. Визначено особливості етапів проходження державної служби в Україні, а також проаналізовано європейський досвід, зокрема положення етичних кодексів державного службовця. Здійснено аналіз кадрового складу державної служби України в 2018 – 2020 рр. та визначено, що важливим інструментом ефективного управління є інформаційна система управління людськими ресурсами в державних органах. Визначено принципи функціонування сервісної моделі держави та, з огляду на це, обгрунтовано механізм формування сервісно-орієнтованої культури в органах держаної служби, здатної створити позитивний імідж держави в суспільстві.
The qualification work analyzes the theoretical achievements of defining the essence of the concept of "civil service" and the evolution of approaches to its interpretation. The peculiarities of the stages of civil service in Ukraine are determined, as well as the European experience is analyzed, in particular the provisions of the codes of ethics of civil servants. The analysis of the personnel of the civil service of Ukraine in 2018 - 2020 is carried out and it is determined that an important tool of effective management is the information system of human resources management in public bodies. The principles of functioning of the service model of the state are determined and, in view of this, the mechanism of formation of service-oriented culture in the civil service, capable of creating a positive image of the state in society is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8755
Розташовується у зібраннях:281 – "Публічне управління та адміністрування" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Doroshenko.pdf
  Restricted Access
306.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Doroshenko_11.pdf
  Restricted Access
876.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.