Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8303
Назва: Соціально-психологічні фактори туризму
Автори: Омельченко, Г. Ю.
Пилипенко, С. Г.
Ключові слова: соціально-психологічні аспекти розвитку туризму;, поняття туристичної мотивації;типологія туристів;анімація;рекреаційна анімація;сугестія
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: Тарасенко В. П.
Бібліографічний опис: Омельченко Г. Ю., Пилипенко С. Г. Соціально-психологічні фактори туризму. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2019», 29 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 5. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 168-174.
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається специфіка туристичної діяльності, соціально-психологічні фактори, які впливають на розвиток туризму. Туризм розглядається як форма освоєння іншої території, іншої культури, іншого часу та самого себе.
The article reveals the specificity of tourist activities. Tourism is regarded as a form of development another place, another culture, another time and itself
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8303
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLOBOZHANICA_5_23.pdf637.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.