Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8223
Назва: Корпоративна культура закладу вищої освіти і комунікація
Автори: Ніколаєнко, Наталія Миколаївна
Ключові слова: корпоративна культура;заклад вищої освіти;комунікації закладу вищої освіти;корпоративні комунікації;партиципація;нетворкінг;corporate culture;higher education institution;university communications;corporate communications;partytsypatsyya;networking
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: Тарасенко В. П.
Бібліографічний опис: Ніколаєнко Н. М. Корпоративна культура закладу вищої освіти і комунікація. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2019», 29 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 5. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 103-112.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається роль корпоративної комунікації, як складової корпоративної культури закладу вищої освіти. Аналізуються складові комунікаційних процесів ЗВО, такі як Інтернет, корпоративна преса, партиципація, нетворкінг.
The role of corporate communication is examined in the article, as a making corporate culture of higher educational establishment. The constituents of communication processes of institution of higher learning are analysed, such as the Internet, corporate press, partytsypatsyya, networking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8223
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLOBOZHANICA_5_14.pdf652.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.