Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8223
Title: Корпоративна культура закладу вищої освіти і комунікація
Authors: Ніколаєнко, Н. М.
Keywords: корпоративна культура;заклад вищої освіти;комунікації закладу вищої освіти;корпоративні комунікації;партиципація;нетворкінг;corporate culture;higher education institution;university communications;corporate communications;partytsypatsyya;networking
Issue Date: 2019
Publisher: Харків: Тарасенко В. П.
Citation: Ніколаєнко Н. М. Корпоративна культура закладу вищої освіти і комунікація. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2019», 29 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 5. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 103-112.
Abstract: У статті розглядається роль корпоративної комунікації, як складової корпоративної культури закладу вищої освіти. Аналізуються складові комунікаційних процесів ЗВО, такі як Інтернет, корпоративна преса, партиципація, нетворкінг.
The role of corporate communication is examined in the article, as a making corporate culture of higher educational establishment. The constituents of communication processes of institution of higher learning are analysed, such as the Internet, corporate press, partytsypatsyya, networking.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8223
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SLOBOZHANICA_5_14.pdf652.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.