Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8222
Назва: Педагогічні принципи формування соціальної зрілості студенів закладів вищої освіти аграрного профілю за спеціальністю «Туризм»
Автори: Данченко, І.О.
Ключові слова: демократизація;принципи виховання;педагогічні принципи;гуманізація;культуровідповідність;рольова перспектива;діалогічність;колективна взаємодія;індивідуалізація;саморозвиток;principles of educationhumanization;pedagogical principles;democratization;cultural correspondence;role perspective;dialogue;collective interaction;individualization;self-development
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харків: Тарасенко В. П.
Бібліографічний опис: Данченко І.О. Педагогічні принципи формування соціальної зрілості студенів закладів вищої освіти аграрного профілю за спеціальністю «Туризм». STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2019», 29 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 5. Харків: ХНТУСГ, 2019. С. 95-103.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні педагогічні принципи формування соціальної зрілості студенів закладів вищої освіти аграрного профілю за спеціальністю «Туризм». .
The article deals with the basic pedagogical principles of formation of social maturity of students of institutions of higher education of agrarian profile in the specialty "Tourism".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8222
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SLOBOZHANICA_5_13.pdf654.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.