Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8032
Название: Шкільні музеї: сутність, значення і специфіка (на прикладі музею при НВК «ЗОШ I-III ст.¬гімназія» Голобської ОТГ Волині).
Авторы: Гарбарук, А. С.
Ключевые слова: історичний музей;школа;історія України;краєзнавство;historical museum;school;history of Ukraine;regional studies
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: Тарасенко В. П.
Библиографическое описание: Гарбарук А. С. Шкільні музеї: сутність, значення і специфіка (на прикладі музею при НВК «ЗОШ I-III ст.¬гімназія» Голобської ОТГ Волині). STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 167-173.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються вибрані аспекти функціонування шкільних музеїв в Україні. Напрями їхньої діяльності висвітлено на прикладі конкретного музею історичного профілю. Окреслено реалії роботи освітніх музейних осередків та наголошено на їх вазі у вихованні свідомої молоді.
The article deals with selected aspects of school museums in Ukraine. The directions of their activity are considered an example of a local historical profile museum. The realities of museumsin educational departments and their weight in the formation of conscious youth are highlighted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8032
Располагается в коллекциях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SLOBOZHANICA_3_167-173.pdf477.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.