Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8031
Title: Модерація як новітня технологія поєднання індивідуальної і колективної діяльності студентів
Authors: Бондаренко, О. М.
Чуйкова, С. В.
Keywords: освіта;навчання;модерація;інноваційні навчальні технології;проблемно-орієнтованого навчання;тренінги;education;training;moderation;innovation;educational technology;problembased learning and training.
Issue Date: 2017
Publisher: Харків: Тарасенко В. П.
Citation: Бондаренко О. М., Чуйкова С. В. Модерація як новітня технологія поєднання індивідуальної і колективної діяльності студентів. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2017», 03 березня: вісник виставково-музейного центру, вип 3. Харків: Тарасенко В. П, 2017. С. 162-166.
Abstract: У статті висвітлюються теоретико-методичні питання застосування модерації в освітньому процесі. Розглядається методика організації та проведення модерації як інноваційної новітньої навчальної технології, яка дозволяє не лише актуалізувати набуті знання студентів, активізувати їх мислення, але й здобути нові знання, адекватні реаліям часу.
The article highlights theoretical and methodological issues in the application of moderation in the educational process. The technique of organization and carrying out of moderation as an innovative new training technology, allow not only to update the acquired knowledge of students, activate their thinking, but also to gain new knowledge, adequate to the realities of the time.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/8031
Appears in Collections:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SLOBOZHANICA_3_162-166.pdf459.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.