Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorМандич, О. В.-
dc.contributor.authorМарченко, А. О.-
dc.date.accessioned2022-10-05T09:49:25Z-
dc.date.available2022-10-05T09:49:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМарченко А. О. Основи провадження маркетингу інновацій в аграрних підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 77-79.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7926-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 2-
dc.titleОснови провадження маркетингу інновацій в аграрних підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-77-79.pdf447.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.