Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7926
Назва: Основи провадження маркетингу інновацій в аграрних підприємства
Автори: Марченко, А. О.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Марченко А. О. Основи провадження маркетингу інновацій в аграрних підприємства. Вісник студентського наукового товариства. 2017. Вип. 2. С. 77-79.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7926
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2017-77-79.pdf447.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.