Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7716
Назва: Наступність у викладанні української мови у вищих навчальних закладах і-іі рівнів акредитації.
Автори: Овчаренко, Н. Д.
Гура, І. В.
Ключові слова: ступенева освіта;неперервність;наступність;пізнання;професійна лексика.
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Овчаренко Н. Д., Гура І. В. Наступність у викладанні української мови у вищих навчальних закладах і-іі рівнів акредитації. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 285-287.
Короткий огляд (реферат): Неперервність освіти передбачає єдність, взаємозв’язок, взаємозумовленість, наступність всіх ланок, що складають систему освіти. Важливим складником цього процесу є забезпечення належного рівня мовної компетенції майбутніх фахівців. Вивчення мови сприяє розвиткові в майбутнього спеціаліста якостей, які характеризують його інтелектуальну особистість незалежно від фаху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7716
Розташовується у зібраннях:STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285-287.pdf269.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.