Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/7716
Назва: | Наступність у викладанні української мови у вищих навчальних закладах і-іі рівнів акредитації. |
Автори: | Овчаренко, Н. Д. Гура, І. В. |
Ключові слова: | ступенева освіта;неперервність;наступність;пізнання;професійна лексика. |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Овчаренко Н. Д., Гура І. В. Наступність у викладанні української мови у вищих навчальних закладах і-іі рівнів акредитації. STUDIA SLOBOZHANICA. Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Слобожанський гуманітарій – 2015», 27 листопада: вісник виставково-музейного центру, вип 2. Харків: ХНТУСГ, 2015. С. 285-287. |
Короткий огляд (реферат): | Неперервність освіти передбачає єдність, взаємозв’язок, взаємозумовленість, наступність всіх ланок, що складають систему освіти. Важливим складником цього процесу є забезпечення належного рівня мовної компетенції майбутніх фахівців. Вивчення мови сприяє розвиткові в майбутнього спеціаліста якостей, які характеризують його інтелектуальну особистість незалежно від фаху. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7716 |
Розташовується у зібраннях: | STUDІA SLOBOZHANIСA. Вісник виставково-музейного центру. Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
285-287.pdf | 269.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.