Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7633
Title: Інноваційні формати та основні вектори цифрової трансформації управління бізнесом
Other Titles: Innovative formats and main vectors of digital transformation of business management
Authors: Ставерська, Т.О.
Панфілова, Я.А.
Keywords: інновації;інновації у ресторанному бізнесі;вектори цифрової трансформації;управління бізнесом;діджітал-простір;візія цифрової адженди України;innovations;innovations in the restaurant business;vectors of digital transformation;business management;digital space;vision of the digital agenda of Ukrain;инновации;инновации в ресторанном бизнесе;векторы цифровой трансформации;управление бизнесом;диджитал-пространство;вид цифровой адженды Украины
Issue Date: 2021
Publisher: ХНУ імені В. Н. Каразіна
Citation: Ставерська Т.О., Панфілова Я.А. Інноваційні формати та основні вектори цифрової трансформації управління бізнесом. Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : збірник тез доповідей I Міжнар. наук.-практ. конф. (Україна, м. Харків, 25 листопада 2021 року) [Електронний ресурс]. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2021. 1 ел. опт. диск (CD-ROM). С. 104-106.
Abstract: На підставі вивчення багатоваріантності підходів до сутності інновацій запропоновано власну дефініцію інновацій у ресторанному бізнесі. За результатами дослідження трансформації комбінаторної кластерізації інновацій запропоновано критеріальний розподіл інновацій в ресторанному бізнесі. Дослідження концепції діджітал-простору, концептуальних рамок цифрової трансформації управління бізнесом великих корпорацій та візії цифрової адженди України дозволило визначили основні вектори та завдання цифрової трансформації управління бізнесом.
Based on the study of the variety of approaches to the essence of innovation, our own definition of innovation in the restaurant business is proposed. Based on the results of the study of the transformation of combinatorial clustering of innovations, a criterion distribution of innovations in the restaurant business is proposed. The study of the concept of digital space, the conceptual framework of the digital transformation of business management of large corporations and the vision of the digital agenda of Ukraine allowed to identify the main vectors and objectives of the digital transformation of business management.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7633
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.