Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7232
Title: | Оцінка надійності конструкцій тракторних причепів з позиції механіки руйнування |
Other Titles: | Estimation of the reliability of tractor tractor designs from the position of fracture mechanics |
Authors: | Гаврон, Н. Б. Кучвара, І. М. Шевчук, О. С. Конончук, О. П. Матвіїшин, А. Й. Коваль, Ю. Б. |
Keywords: | надійність;тракторний причеп;тракторний причеп;несуча система причепів;транспортування;середнє напрацювання на відмову;тріщини;reliability;trailer trailer;transportation;bearing system of trailers;average failure rate;percentage of failures;cracks |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Гаврон Н. Б. Кучвара І. М., Шевчук О. С., Конончук О. П., Матвіїшин А. Й., Коваль Ю. Б. Оцінка надійності конструкцій тракторних причепів з позиції механіки руйнування Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2018. № 11. С. 35-40. |
Series/Report no.: | Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 11; |
Abstract: | В статті розглядається проблема оцінки надійності тракторних причепів, досліджено зміни показників середнього наробітку на відмову сільськогосподарських транспортних засобів з позицій впливу на них тріщин, що зароджуються і розвиваються під дією експлуатаційних навантажень в тримких металоконструкціях. Обґрунтовано можливість застосування класичних підходів механіки руйнування при розрахунок довговічності з метою покращення експлуатаційних властивостей транспортних сільськогосподарських агрегатів. The article deals with the problem o f assessing the reliability o f tractor trailers, the changes in average performance for the failure o f agricultural vehicles from the point o f view o f the effect on them o f cracks that originate and develop under the influence o f operational loads in trench metal constructions are investigated. The possibility o f applying classical approaches to fracture mechanics in calculating durability in order to improve the operational properties o f transport agricultural aggregates is substantiated. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/7232 |
ISSN: | 2311-441X |
Appears in Collections: | № 11 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.