Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6964
Название: Креативність та інновації у професійних компетенціях маркетолога
Другие названия: Creativity and innovation in the professional competences of a marketologist
Авторы: Горчак, Д. С.
Научный руководитель: Бабко, Н. М.
Ключевые слова: маркетолог;компетенції;професійні компетенції;креативність;інновація;творчість;таргетолог;директолог;менеджер соціальних мереж;професійне робочий простір;здібності;творчі люди;проінноваційний підхід;креативні ідеї;креативне мислення;творчий процес;marketing specialist;competence;professional competence;creativity;innovation;targeter;director;social networking manager;professional workspace;abilities;creative people;innovative approach;creative ideas;creative thinking;creative process
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Горчак Д. С. Креативність та інновації у професійних компетенціях маркетолога. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 77-80.
Серия/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Краткий осмотр (реферат): Креативність та інновації - це дії, за допомогою яких компанія прагне до успіху на ринку, і в той же час це компоненти професійних компетенцій, які підвищують ефективність маркетолога в умовах динамічно мінливого середовища. Творчість сприймається як необхідна умова для інновацій. З іншого боку, інноваційність можна визначити як реалізацію творчості. Проінноваційний підхід - це особливий зв'язок між творчістю та інноваціями, тобто реальний інтерес до реалізації креативних ідей в маркетингу в поєднанні з бажанням взяти на себе відповідальність за реалізацію проекту. Як показують результати дослідження, існує зв'язок між творчістю та інноваціями маркетологів і інноваціями організації. У статті представлені креативність та інновації як складові компетенцій маркетолога в процесі ефективного управління маркетинговими проектами в умовах мінливого середовища. Зміст статті свідчить про те, що компанії при пошуку людини на вакантну посаду пов'язану з маркетингом, повинні ключовий компетентністю вважати саме креативність. Саме ця якість дозволяє людині створювати в банальних темах рекламні шедеври з недосяжною економічною і соціальною ефективністю. Отримані результати дослідження дозволять обґрунтувати причини введення в професійне навчання маркетингу предмети, пов'язані з креативним мисленням.
Creativity and innovation are the actions by which a company strives for success in the market, and at the same time, these are components of professional competencies that increase marketer’s effectiveness in a dynamically changing environment. Creativity is perceived as a prerequisite for innovation. On the other hand, innovation can be defined as the realization of creativity. The pro-innovation approach is a special connection between creativity and innovation, that is, a real interest in the implementation of creative ideas in marketing, combined with the desire to take responsibility for the implementation of the project. As the results of the study show, there is a link between creativity and innovations of marketers and innovations of an organization. The article presents creativity and innovations as components of marketer’s skills in the process of effective management of marketing projects in a changing environment. The content of the article suggests that companies when searching for a person for a vacant position related to marketing should consider creativity as the key competence. This quality allows a person to create in banal themes advertising masterpieces with inaccessible economic and social efficiency. The results of the study will justify the reasons for introducing into the vocational training marketing subjects related to creative thinking.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6964
Располагается в коллекциях:Випуск 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-77-80.pdf330.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.