Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6916
Title: Зниження втрат тиску пневмосистеми для транспортування подрібненої деревини.
Other Titles: Reducing the pressure loss of a pneumatic system for chopped wood transportation
Authors: Максимів, В. М.
Дадак, Ю. Р.
Ляшеник, А. В.
Дорундяк, Л. М.
Keywords: транспортна пневмосистема;коліно повітропроводу;транспортна швидкість;відходи деревообробки;вловлювач крупних частинок;поле швидкостей;приповерхневий шар;імітаційне моделювання;розвантажувальна камера;числовий аналіз.;pneumatic transport system;pipeline juncture;transport speed;subsurface layer;simulation;loading chamber;numerical analysis;waste wood;large particles trap;velocity field
Issue Date: 2015
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Максимів В. М., Дадак Ю. Р., Ляшеник А. В., Дорундяк Л. М. Зниження втрат тиску пневмосистеми для транспортування подрібненої деревини. Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. 2015. № 3. С. 192-197.
Series/Report no.: Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів № 3;
Abstract: Описано та обгрунтовано спосіб зниження втрат тиску пневмоситеми для транспортування деревних відходів шляхом застосування вловлювача крупних частинок. Обгрунтування прийнятого технічного рішення проведено на основі імітаційного моделювання характеру розподілу тисків та швидкостей потоків з застосуванням можливостей програмного пакету Flow vision.
The paper describes and validates the way to reduce the pressure loss of a pneumatic system to transport chopped wood due to the use of large particles trap. The adopted technical solutions are verified by the simulation modeling of the pressure distribution and flow rates using capacities of the Flow vision software package.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6916
ISSN: 2311-441X
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf910.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.