Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6846
Title: Організація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствах
Other Titles: The organization of marketing activities of food companies.
Организация маркетинговой деятельности на продовольственных предприятиях
Authors: Штучка, Т.В.
Keywords: Маркетинг, маркетинова діяльність, агропродовольчий сектор, підприємницька діяльність, економічна ефективність.;Marketing marketynova activities, agri-food sector, entrepreneurship, economic efficiency.;Маркетинг, маркетинова деятельность, агропродовольственный сектор, предпринимательская деятельность, экономическая эффективность.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва
Citation: Штучка Т.В. Організація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствах. 2016. № 1. С. 362
Series/Report no.: Економічні науки;№ 1
Abstract: У статті розглянуто теоретичні положення та розроблені практичні рекомендацій з організації маркетингової діяльності в системі управління агропродовольчими підприємствами в контексті забезпечення ефективного ведення їх виробничо-комерційної діяльності.
In the article the theoretical principles and the practical recommendations on the organization of marketing activities in the management of agro-food enterprises in the context of effective management of their industrial and commercial activities.
В статье рассмотрены теоретические положения и разработаны практические рекомендации по организации маркетинговой деятельности в системе управления агропродовольственного предприятиями в контексте обеспечения эффективного ведения их производственно-коммерческой деятельности.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6846
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shtuchka .pdf182.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.