Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШтучка, Т.В.-
dc.date.accessioned2022-09-16T09:05:07Z-
dc.date.available2022-09-16T09:05:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШтучка Т.В. Організація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствах. 2016. № 1. С. 362uk_UA
dc.identifier.otherУДК 339.138:338.439.5-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6846-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні положення та розроблені практичні рекомендацій з організації маркетингової діяльності в системі управління агропродовольчими підприємствами в контексті забезпечення ефективного ведення їх виробничо-комерційної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractIn the article the theoretical principles and the practical recommendations on the organization of marketing activities in the management of agro-food enterprises in the context of effective management of their industrial and commercial activities.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретические положения и разработаны практические рекомендации по организации маркетинговой деятельности в системе управления агропродовольственного предприятиями в контексте обеспечения эффективного ведения их производственно-коммерческой деятельности.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєваuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 1-
dc.subjectМаркетинг, маркетинова діяльність, агропродовольчий сектор, підприємницька діяльність, економічна ефективність.uk_UA
dc.subjectMarketing marketynova activities, agri-food sector, entrepreneurship, economic efficiency.uk_UA
dc.subjectМаркетинг, маркетинова деятельность, агропродовольственный сектор, предпринимательская деятельность, экономическая эффективность.uk_UA
dc.titleОрганізація маркетингової діяльності на агропродовольчих підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeThe organization of marketing activities of food companies.uk_UA
dc.title.alternativeОрганизация маркетинговой деятельности на продовольственных предприятияхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shtuchka .pdf182.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.