Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6694
Назва: Нейромаркетинг: вплив на сучасний бізнес
Інші назви: Neuromarketing: impact on modern business
Автори: Поронікова, А. О.
Науковий керівник : Квятко, Т. М.
Ключові слова: нейромаркетинг;споживачі;товар;ринок;свідомість;neuromarketing;consumers;commodity;market;consciousness
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Поронікова А. О. Нейромаркетинг: вплив на сучасний бізнес. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 44-46.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасний вплив нейромаркетингу на свідомість споживача. Встановлено, що нейромаркетинг є основним інструментом впливу при позиціонуванні товару. Визначено та охарактеризовано основні методи нейромаркетингу за допомогою яких маркетологи створюють товари, які привертають до себе увагу покупця. Також визначено сфери в яких найчастіше використовують нейромаркетинг.
In the article is considered modern influence of neuromarketing on consciousness of consumer. It is set that neuromarketing is the basic instrument of influence at positioning of commodity. Certainly and the basic methods of neuromarketing are described by means of that marketing specialists create commodities that bring over to itself attention of customer. Spheres are also certain in that mostly use neuromarketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6694
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-44-46.pdf310.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.