Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/6694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorПоронікова, А. О.-
dc.date.accessioned2022-09-14T06:29:09Z-
dc.date.available2022-09-14T06:29:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПоронікова А. О. Нейромаркетинг: вплив на сучасний бізнес. Вісник студентського наукового товариства. 2020. Вип. 1. С. 44-46.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/6694-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сучасний вплив нейромаркетингу на свідомість споживача. Встановлено, що нейромаркетинг є основним інструментом впливу при позиціонуванні товару. Визначено та охарактеризовано основні методи нейромаркетингу за допомогою яких маркетологи створюють товари, які привертають до себе увагу покупця. Також визначено сфери в яких найчастіше використовують нейромаркетинг.uk_UA
dc.description.abstractIn the article is considered modern influence of neuromarketing on consciousness of consumer. It is set that neuromarketing is the basic instrument of influence at positioning of commodity. Certainly and the basic methods of neuromarketing are described by means of that marketing specialists create commodities that bring over to itself attention of customer. Spheres are also certain in that mostly use neuromarketing.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник студентського наукового товариства;Вип. 1-
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.subjectneuromarketinguk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectcommodityuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectconsciousnessuk_UA
dc.titleНейромаркетинг: вплив на сучасний бізнесuk_UA
dc.title.alternativeNeuromarketing: impact on modern businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник_СНТ_ННІБМ_ХНТУСГ_2020_1 (1)-44-46.pdf310.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.