Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66791
Назва: Звіт про науково-дослідну роботу «Забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах інфраструктурного розвитку роздрібної торгівлі» (остаточний)
Автори: Бугріменко, Р. М.
Смірнова, П. В.
Чорна, М. В.
Смольнякова, Н. М.
Шинкар, С. М.
Михайлова, О. В.
Волосов, А. М.
Зонвіре, О.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;ринковий простір;інфраструктурний розвиток;принципи оцінки;методи оцінки;стратегія блакитних океанів
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Бугріменко Р. М., Смірнова П. В., Чорна М. В., Смольнякова Н. М., Шинкар С. М., Михайлова О. В., Волосов А. М., Зонвіре О. Звіт про науково-дослідну роботу «Забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах інфраструктурного розвитку роздрібної торгівлі» (остаточний). Харків: ХДУХТ, 2020. 101 с.
Серія/номер: 0118U007216;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – наукове обґрунтування теоретичних засад і методичного інструментарію забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах інфраструктурного розвитку роздрібної торгівлі. Об’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах інфраструктурного розвитку роздрібної торгівлі. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні засади забезпечення конкурентоспроможності підприємств в умовах інфраструктурного розвитку роздрібної торгівлі. Методи дослідження – історичний, наукова абстракція, аналіз і синтез, композиція і декомпозиція, порівняльний аналіз, систематизація, узагальнення (у дослідженнях сутності, особливостей, методологічних аспектів формування нового ринкового простору підприємств роздрібної торгівлі). У роботі досліджено та набуло подальшого розвитку концептуальні основи інфраструктурного маркетингу розвитку роздрібної торгівлі: запропоновано мережеву парадигму розвитку роздрібної торгівлі на ринку споживчих товарів, виявлено особливості концентрації капіталу та їх вплив на мережеві тенденції в розвитку роздрібної торгівлі; розглянуто суб’єкт-об’єктні взаємодії в інфраструктурному просторі роздрібної торгівлі. Систематизовано та узагальнено теоретичні засади створення нового ринкового простору підприємств роздрібної торгівлі: вивчено особливості формування нового ринкового простору у вітчизняному макросередовищі; проведено аналіз сучасних тенденцій розвитку ринків роздрібної торгівлі; запропоновано методичні підходи створення нового ринкового простору підприємств роздрібної торгівлі. Результати НДР упроваджені у навчальний процес під час викладання дисциплін «Економіка та прогнозування споживчого ринку», «Конкурентоспроможність підприємства», підприємства торгівлі. Галузь застосування – підприємства торгівлі, ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66791
Розташовується у зібраннях:Звіти НДР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZVIT_Buhrimenko_2020.pdf1.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.