Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66784
Title: Звіт про науково-дослідну роботу «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» (заключний)
Authors: Савицька, Н. Л.
Жегуc, О. В.
Ушакова, Н. Г.
Андросова, Т. В.
Афанасьєва, О. П.
Кулініч, О. А.
Мелушова, І. Ю.
Михайлова, М. В.
Олініченко, К. С.
Помінова, І. І.
Прядко, О. М.
Тарасов, І. Ю.
Чміль, Г. Л.
Зарецька, Л. М.
Сокол, Н. А.
Федоренко, Н. М.
Полевич, К. В.
Джгуташвілі, Н. М.
Keywords: поведінкова економіка;поведінковий маркетинг;вища освіта;готельно-ресторана індустрія;ринок харчових продуктів;цифровий маркетинг
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Савицька Н. Л., Жегус О. В., Ушакова Н. Г., Андросова Т. В., Афанасьєва О. П., Кулініч О. А., Мелушова І. Ю., Михайлова М. В., Олініченко К. С., Помінова І. І., Прядко О. М., Тарасов І. Ю., Чміль Г. Л., Зарецька Л. М., Сокол Н. А., Федоренко Н. М., Полевич К. В., Джгуташвілі Н. М. Звіт про науково-дослідну роботу «Теорія та практика поведінкового маркетингу (галузевий аспект)» ( заключний). Харків: ХДУХТ, 2020. 332 с.
Series/Report no.: 0118U007213;
Abstract: Об’єктом дослідження є процес маркетингового управління поведінкою суб’єктів ринкових відносин – контактного персоналу, споживачів, покупців у різних сферах господарської діяльності. Методи дослідження. Контент-аналіз; економіко-статистичний аналіз; експертних оцінок, опитування; Needs & Gaps Analysis; багатовимірного шкалювання, ранжування, метод проекцій. Мета роботи – обґрунтування концептуальних засад, методичного інструментарію поведінкового маркетингу та узагальнення досвіду його застосування в різних сферах господарської діяльності. Одержаний науковий результат роботи: розвинуто концептуальні засади поведінкового маркетингу, розроблено прикладний інструментарій та запропоновано практичні рекомендації його застосування в: освітній, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі. Новизна одержаних результатів. Розвинуто категоріальний апарат поведінкової економічної науки як фундаментальної основи сучасного маркетингу. Розроблено науково-методичний підхід до визначення сприйняття важливості компетентностей фахівців з вищою освітою з позиції ключових стейкхолдерів; запропоновано методичний інструментарій управління брендом закладу вищої освіти. Запропоновано концептуальну модель управління клієнт-орієнтованістю сервісом готелю; розроблено методичний інструментарій оцінювання та управління лояльністю зовнішніх та внутрішніх клієнтів закладів готельно-ресторанного господарства; розроблено методичний інструментарій управління клієнтським досвідом в закладах готельно-ресторанного господарства. Набула подальшого розвитку система методів поведінкового аналізу споживчого сприйняття виведення на ринок нового харчового продукту. Систематизовано цифрові інструменти формування позитивного клієнтського досвіду в готельно-ресторанній індустрії. Науковий рівень одержаних результатів. Результати НДР впроваджено в діяльність господарюючих суб’єктів: ДП «Готельний комплекс «Київ»; ДП «Готельний комплекс «Національний»; Lexus Харьков «Арт-Лекс» ЛТД; ТОВ «М.Л.С.»; ТОВ «Автокорект» та в навчальний процес ХДУХТ . Значимість та практичне застосування. Практичне значення мають розробки: методичний інструментарій оцінювання клієнт-орієнтованого сервісу готелю, впроваджений у практику господарювання ДП «Готельний комплекс «Київ» (довідка від 25.07.2019 р.); методичний інструментарій експрес-діагностики стану внутрішньої і зовнішньої клієнт-орієнтованості сервісу готелю, впроваджений у практику господарювання ДП «Готельний комплекс «Національний» (довідка від 10.12.2019 р.); методика (технологія) збільшення ринкового сегменту впроваджена у практику господарювання Lexus Харьков «Арт-Лекс» ЛТД (довідка від 26.11.2020 р.); методичний підхід та практичні рекомендації щодо проведення маркетингового обґрунтування розміщення нового торговельного підприємства на локальному ринку в ТОВ «М.Л.С.» (довідка від 03.12.2020 р.); методичний підхід щодо формування елементів засобів стимулювання збуту професійного ресторанного обладнання на обрану цільову аудиторію в ТОВ «Автокорект» (довідка від 23.12.2020). Результати досліджень впроваджено у навчальний процес ХДУХТ під час викладання дисциплін «Маркетинг в готельно-ресторанному господарстві», «Маркетингові інновації», «Маркетинг взаємодії» (акти впровадження від 31.08.2020 р., 30.11.2020 р.). За темою опубліковано 5 монографій, 27 статей, 77 тез доповідей
URI: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66784
Appears in Collections:Звіти НДР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZVIT_Savytska_2020.pdf8.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.