Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66650
Назва: Звіт про науково-дослідну роботу «Моніторинг фінансових результатів у підприємствах - суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності» (остаточний)
Автори: Андросова, Т. В.
Козуб, В. О.
Шталь, Т. В.
Ушакова, Н. Г.
Круглова, О. А.
Кот, О. В.
Чернишова, Л. О.
Носач, Л. Л.
Величко, К. Ю.
Гринько, П. Л.
Бубенець, І. Г.
Тищенко, О. О.
Печенка, О. І.
Соболєва, Н. Ф.
Козуб, С. О.
Ключові слова: моніторинг;фінансові результати;система моніторингу фінансових результатів;зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Андросова Т. В., Козуб В. О., Шталь Т. В., Ушакова Н. Г., Круглова О. А., Кот О. В., Чернишова Л. О., Носач Л. Л., Величко К. Ю., Гринько П. Л., Бубенець І. Г., Тищенко О. О., Печенка О. І., Соболєва Н. Ф., Козуб С. О. Звіт про науково-дослідну роботу «Моніторинг фінансових результатів у підприємствах - суб'єктах зовнішньоекономічної діяльності» (остаточний). Харків: ХДУХТ, 2017. 242 с.
Серія/номер: 0115U006792;
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес управління фінансовими результатами підприємств – суб’єктів ЗЕД. Мета роботи – обґрунтування теоретичних засад та розробка науковометодичних і практичних рекомендацій щодо моніторингу фінансових результатів у підприємствах – суб’єктах ЗЕД. Методи дослідження – методи аналізу та синтезу; системного підходу; системного аналізу та наукової абстракції. Досліджено характеристики моніторингу та уточнено формулювання поняття «моніторинг». Угруповано види моніторингу та розширено класифікацію його видів. Уточнено сутність поняття «моніторинг фінансових результатів підприємства» та виділено види фінансових результатів за урахування інтересів зацікавлених сторін. Розроблено модель моніторингу фінансових результатів за виділення основних етапів її формування. Запропоновано реальні стратегічні орієнтири зростання вітчизняної галузі роздрібної торгівлі за результатами аналізу тенденцій розвитку світового, європейського та українського ринку роздрібної торгівлі. Визначено тенденції формування фінансових результатів у підприємствах торгівлі – суб’єктах ЗЕД. Розроблено модель оцінювання якості фінансових результатів та стійкості джерел їх формування. Обґрунтовано систему показників моніторингу фінансових результатів на різних етапах їх формування та використання у торговельних підприємствах – суб’єктах ЗЕД. Обґрунтовано систему показників-індикаторів за послідовністю формування та використання фінансових результатів. Обґрунтовано методичний інструментарій базового моніторингу фінансових результатів торговельних підприємств – суб’єктів ЗЕД. Розроблено методичний підхід до визначення цільових значень чистого фінансового результату торговельних підприємств. Обґрунтовано науково-методичний підхід до визначення показників для проблемного моніторингу фінансових результатів торговельних підприємств – суб’єктів ЗЕД. Упровадження одержаних результатів у підприємствах торгівлі – суб’єктах ЗЕД дозволяє оптимізувати асортиментний портфель зростання фінансових результатів, коригувати систему бюджетів, збалансовувати грошові потоки, визначати проблеми у формуванні фінансових результатів у операційній діяльності підприємства в режимі оперативного управління, а також підвищити ефективність діяльності підприємства в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66650
Розташовується у зібраннях:Звіти НДР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZVIT_Androsova_2017.pdf5.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.