Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66433
Название: Звіт про науково-дослідну роботу «Управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції» (заключний)
Авторы: Андросова, Т. В.
Кот, О. В.
Тютюнникова, С. В.
Ушакова, Н. Г.
Шталь, Т. В.
Чернишова, Л. О.
Янчев, А. В.
Штангей, Н. М.
Козуб, В. О.
Величко, К. Ю.
Дядін, А. С.
Доброскок, Ю. Б,
Тищенко, О. О.
Гринько, П. Л.
Ключевые слова: міжнародна конкуренція;конкурентоспроможність;підприємство торгівлі;інтегровані маркетингові комунікації;оцінка;показники;бюджет інтегровах маркетингових комунікацій
Дата публикации: 2013
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Андросова Т. В., Кот О. В., Тютюнникова С. В., Ушакова Н. Г., Шталь Т. В., Чернишова Л. О., Янчев А. В., Штангей Н. М., Козуб В. О., Величко К. Ю., Дядін А. С., Доброскок Ю. Б., Тищенко О. О., Гринько П. Л. Звіт про науково-дослідну роботу «Управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції» (заключний). Харків: ХДУХТ, 2013. 219 с.
Серия/номер: 0111U009486;
Краткий осмотр (реферат): Актуальність проблем розвику інтегрованих маркетингових комунікацій обумовлена необхідністю ефективного управління в підприємствах торгівлі в умовах міжнародної конкуренції. Міжнародна конкурентоспроможність стає метою та передумовою розвитку вітчизняних підприємств. Мета дослідження – є обгрунтування теоретичних положень и розробка науково-методичних рекомендацій з управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції. Об'єкт дослідження – процеси формування та використання інтегрованих маркетингових комунікацій. Предмет дослідження – методи та інструменти формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій в управлінні ними. Наукова новизна дослідження полягає в розвитку та уточненні теоретичних положень, розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетинговими комунікаціями підприємств торгівлі в умовах міжнародної конкуренції. Теоретичну та методологічну основу дослідження становлять фундаментальні положення економічної теорії, законодавчі та нормативні акти України, монографії, наукові статті вітчизняних, зарубіжних вчених з цієї проблеми. Інформаційною базою дослідження є офіційна інформація Державного комітету статистики України, дані статистичної та фінансової звітності підприємств торгівлі, матеріали анкетування, дані мережі Інтернет, власні аналітичні розрахунки. Запропоновані в дослідженні методичні підходи та рекомендації дозволяють здійснити оцінку ефективності діючої та сформувати нову систему інтегрованих маркетингових комунікацій з огляду забезпечення певного рівня конкурентоспроможності підприємства торгівлі.; в наукових дослідженнях – в якості методологічної основи формування комунікативної маркетингової діяльності; в навчальному процесі – при вдосконаленні освітніх стандартів, розробці навчальних програм, методичної та навчальної літератури.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/66433
Располагается в коллекциях:Звіти НДР

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZVIT_Androsova_2013.pdf3.26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.